söndag 16 augusti 2009

Uppladdning

I morgon blir min "lilla" Alma stor, första klass....nervöst. Är nu på en annan plats, känns nytt och spännande men inte som hemma, än. Kommer bli bra men nu är det för mycket tankar i huvudet för att känna efter på det sättet.
Som vanligt fick jag de rätta orden av min vän Nina nyss, tack. Hon säger det jag egentligen vet men är alltid skönt att höra varma ord från en klok vän.

Blir att gå upp tidigt i morgon, första skoldagen börjar klockan åtta. Min syster och jag ska kolla där vi ska bo, läget runt om och invänta att skolflickan blir klar.
Spännande, hoppas man kan somna i natt. Alma ligger och vänder och vrider sig där inne hör jag, hon borde sova:)

Skriver mer i morgon, ska ha en myskväll med sys Erika nu. Hon läste precis en påhittad saga för Alma och drog nu fram stickningen, som värsta mormorn:)

Kram på er från en nervös, spänd och lycklig mamma

Inga kommentarer:

 
Blogg listad på Bloggtoppen.se