fredag 21 augusti 2009

Morgonrock gänget....

Har haft en filmkväll med sys Karin, slumdog "millionaire". Var bra! Vi kom på att vi skulle se film klockan åtta, så hon, jag och Alma gav oss ut i SPÖREGNET!
När vi kom hem var vi dyngsura, hängde av oss kläderna och tog på oss morgonrockarna. Jag lånade mammas snygga sexiga....not.
Det var mysigt i alla fall. Med en godisskål njöt vi sedan av filmen.....

Karin och jag, kolla in mina ÖGON, vad hände? Skulle ta bort de röda ögonen och blev ett spöke....ser även ut som en flottig röd tant:)
Söta tjejer, min syster, moster Karin (kolla in snobbenmärket) och min älskade Alma (även hon i läcker morgonrock (karins gamla trasa). Men allt klär en skönhet.
Nu säger jag god natt....sov gott!
Och ni, glöm inte att kolla in http://www.novahuset.com/ och bli medlem!
Kram på er

Inga kommentarer:

 
Blogg listad på Bloggtoppen.se