söndag 9 augusti 2009

Ulf Lundell, vin, sol med underbara människor

Solen skiner (steker) fortfarande. Har varit i Linköping över helgen med barnen och T. Idag blir det möte med Novahuset, mycket att planera. Vi måste sitta ute, är ju så härligt väder nu. T är och badar med barnen och min kära syster Erika. (Lyckos)
Själv sitter jag här i värmen och förbereder för möte.

Igår var en underbar dag, solen sken på kära kompisen Becka som fyllde 30 år. Vi var där på en fika och sedan sågs vi igen på kvällen. Först var grillning med exet M, hans Becka, Henka och Christine. Jätte trevligt! Efter det bar det iväg till bergs slussar, så underbart ställe för en konsert. Ulf Lundell höll tiden och var på scen precis som han skulle klockan 20:00. Det kallar jag otroligt....
Konserten var mycket lyckad och tre timmar senare åkte vi mot staden igen.

Det var härligt att lyssna på musik, dricka vin i solen med fina vänner. En underbar kväll....Tack vänner!
Är glad att jag och exet fortfarande är vänner och hans nya är en sådan fin tjej som inte bara accepterar mig som vän till honom utan även blivit en vän till mig. Finns inte många som hon....

Jag blev som vanligt rörd, nu under konserten och tyvärr hade jag just då ingen att hålla om. T var iväg och handlade öl och bredvid mig står mitt ex med fästmö och myser. Log för mig själv för deras skull.
Man får sina stunder ibland, då allt känns så lätt, så fint och härligt. Då är mina frågor lätta att besvara på, svaren bara finns där. Jag vet vem jag är, vad jag vill och måste göra.....
Den känslan är fin. Vädret gjorde sitt till med.

Hoppas er helg varit lika bra
Kram

Inga kommentarer:

 
Blogg listad på Bloggtoppen.se