söndag 23 augusti 2009

Novahuset behövs

Idag har jag verkligen fått bevis för att vi behövs. Fått kommentarer/inlägg/mail/människor har frågat om dessa verksamheter. Var finns dem? Vart kan jag vända mig? Blev bestört när jag hörde om en kille som varit utsatt i flera år där psykologen inte kunde något om problemet så därför fick inte den drabbade hjälp. För mycket begärt att slussa vidare till någon som kan? Herregud vart finns viljan att hjälpa dessa människor?
Inser att inte vi ensamma kan göra allt, men hoppas fler verksamheter snart finns och fler kan få hjälp. Oavsett kön, när det hände mm.
Jag tänker kämpa vidare för alla drabbade där ute, ett ställe räcker inte. Det är jag, vi alla, skyldiga. Att hjälpa människor som behöver, vem säger att det inte kan hända dig eller någon du bryr dig om?

Kämpa med mig, bli medlem du också http://www.novahuset.com/

Kram

Inga kommentarer:

 
Blogg listad på Bloggtoppen.se