fredag 29 maj 2009

Utsugen kraft

God förmiddag....hoppas ni mår bra. Själv har jag en "bara lägga mig ner igen och sova bort dagen"dag. Vissa dagar verkar det som all kraft och ork har pyst ur en... Varit mycket i huvudet denna vecka, mycket sorg och många måsten. Kommit upp en och annan fundering, framtiden, livet mm. Frågor som ofta är svåra att besvara men som kan gnaga lite i bakhuvudet så man bli möööör.

E har varit hemma två dagar men idag fick hon åter träffa kompisarna. Har istället A hemma. Vi städar, måttligt roligt....e ju sommar ute och skulle behöva rensa huvudet med luft och sol. Ska väl hinnas med något ute idag iaf. Vi har ju fredagsmys inköp och E hämtning så ut måste vi.

Dessa kläder, tar de aldrig slut. Tre maskiner (iof kissa E ner hela sängen i natt men det får man ta när man tränar blöjfria nätter:))
Får hänga ut tvätten så den luktar sådär sommargott. Ska ju fortsätta vara sommar hela helgen, underbart! Då ska jag inte städa och tvätta, vare sig det behövs eller inte. Då är det familjedags! Viktigt att umgås tillsammans på helgerna när man är samlade, mysigt.

Nu ska jag fortsätta, A får några anfall och hjälper till ibland. Trots att hon springer omkring i högklackat och sjal....leker mannekäng eller nåt och sjunger cara cara mia:) Flickor!!
Såhär ser hon ut:) Lätt och städa då
Trevlig fredag, KRAM


1 kommentar:

sys Karin sa...

alla är ju mina skor juuu, söt hon lillpysen :) saknar er.

 
Blogg listad på Bloggtoppen.se