lördag 9 maj 2009

Spadag:)

Denna lördag har varit underbar, mötte upp systrar och mor och gick på spa. Bubbelbad, thermalbad, simning, behandling, bastu, solning och mycket (högt) prat:). Vi var som fyra ankor (jag var den enda som varit där tidigare och visste vägen till allt så de gick bakom mig som på led:))....såg nog rätt söta ut. Där tillbringade vi några timmar, skönt, lugn och mysigt. Efter det begav vi oss till en restaurang där vi åt gott, blev plankstek för mig...mums. Tack mamma och kära systrar för idag! Ni är underbara, älskar er!

Nu följer en kväll med lördagsgodis med barnen och Robinson samt någon thriller när barnen sover gott (och innan de tassar upp för att lägga sig bredvid en).
Solen skiner ute, härligt med ljuare tider. Hoppas solen följer med in på morgondagen då vi tänkt åka till någon 4H-gård med barnen och rida och kela med djuren (får se vad barnen önskar sig efter denna dag).

Idag blev ett "bara skriva om dagen" inlägg. I morgon har jag säkert hängt upp mig på något, retat mig på eller sett/hört något som irriterat mig som jag behöver ventilera:)eller har jag något annat jag vill förmedla, ses då:)

Kram P

Inga kommentarer:

 
Blogg listad på Bloggtoppen.se