tisdag 12 maj 2009

Min älsklingar

Detta gjorde A till mig igår, jag blev självklart jätte glad. Det
står "JÄTA FIN MAMMA"

I natt sov vi en enda stor hög, båda barnen kom upp och låg på varsin sida om mig. Jag låg länge och tittade på deras söta ansikten, lyssnade på andetagen och värmdes av deras doft. Jag log för mig själv, dessa två barn är meningen med livet. De gör mig så lycklig, varje sekund med dem är värdefull, vill inte missa nåt.

"Jag hoppas ni vet, för mig är ni solen, stjärnorna och himlen, för mig är ni allt det ljusa
Ni ger mig tro, ni ger mig hopp och kraft.
Ni tar bort allt det mörka, det tunga och svåra
Att älska er är det bästa som finns, det gör mig levande, det gör mig glad
Ni betyder allt för mig, jag älskar er"

Kram en stolt mamma

Inga kommentarer:

 
Blogg listad på Bloggtoppen.se