tisdag 2 juni 2009

Påfyllnad av kraft

Regn och grått väder brukar få mig att bli nere och orklös men idag har dagen gått i ett, först möte med Nyamko, jämställdsministern samt Karin, stabschef och politiskt sakkunig. Båda mycket trevliga. Jag berättade min historia och mina mål med Novahuset och tillbaka fick jag lite tips. Blir fortsatt kontakt.
Sedan var Alma och jag redo för radhusvisning, redan inflyttad i huvudet....inredning, planering mm..Vi håller tummarna.

Efter mötet idag har jag fått ny kraft. När man pratar om hur stort problemet är, hur man vill jobba mm får jag energi och blir så taggad. Ett måste att de drabbade får hjälp, att frågan diskuteras för ökad förståelse och attitydförändring både hos myndigheter och allmänheten.
I morgon väntar två möten, ser verkligen fram emot dem båda. Blivande samarbetspartner:)

Ska ta en lugn kväll nu, lägga mig tidigt och förbereda mig inför morgon.

God natt Paulina

1 kommentar:

Sofia sa...

Vad kul med radhus visning! Håller tummarna!

Skönt att du får styka och orkar fortsätta med ditt projekt!
Kram!

 
Blogg listad på Bloggtoppen.se