fredag 12 juni 2009

Apgranskning:)

Igår visa jag bilder på min minsting som klänger på allt och har granskat lite. Har tänkt på hur Ella blev en apa, tittade på kort och kom fram till att flera personer varit delaktiga. Mormor och morfar, farmor och farfar, mostrar, fastrar och farbröder med respektive, gudföräldrar mfl, alla har de en tendens att kasta omkring detta lilla flickebarn som en vante. Antagligen för att hon älskar det.

Storasyster Alma lär ut trix Likaså moster Karin

Pappa SJÄLVKLART!

Kanske har våran underbara barnflicka haft ett finger med i allt, då hon kom till oss när Ella bara var 6 månader så, ja jag tror det:)
Själv har jag aldrig åkt karusell eller vattenruschbana eller klättrat för att locka henne, eller? Jo,tagen på bar gärning


Nu är förklaringen klar, vi har visst en hel del med det och göra. Som bevisen visar håller hon många gånger någons hand, så vi har antagligen uppmuntrat henne. Men har alltid velat ha en liten kelig apa så....
Antar att man är en hönsmamma med första barnet, lugnar sig lite med andra (kan då resultera i en apunge), tredje och fjärde barnet vill och vågar jag inte tänka på om vi kommer så långt någongång. Härligt med stor familj och vore mysigt men samtidigt är jag oerhört lycklig med mina töser. En välsignelse om man kan få ban. Finns tyvär många där ute som skulle bli underbara föräldrar men som aldrig får chansen sen finns det även dem som kanske inte borde ha barn. Det är sorgligt.
Hoppas inte regnet faller över er, det skulle visst komma en hel del idag. Men i vanlig ordning kommer det när jag ska hämta barnen.
By the way, skrev ju inget om Sverige matchen. Ja vi vann, jätte bra, men med tanke på motståndet var det väl ett måste. Läste att det tagit Sverge 318 minuter fram tills detta 1-0 och göra mål i kvalet, jorå. Go Sweden!
Kram så länge

Inga kommentarer:

 
Blogg listad på Bloggtoppen.se