fredag 26 juni 2009

Hatten av för Sverige och Michael Jackson

Jag har ofta sett svenska fotbollslandslaget spelat tråkigt, fegt och dåligt (undantag ibland). Nu har jag sett många matcher i U21 EM som varit fyllda med bra passningar, roligt spel och snygga mål. De vågade, de gjorde och segrade...nästan. Iallafall i mina ögon. De hämtade upp 3-0, gav sig inte. Jag hyllar dem trots förlusten ikväll. Tror Sverige har något att se fram emot i framtiden på fotbollssidan. Dags att ta in fler yngre i riktiga landslaget nu. TACK för kämparglöden grabbar!

Sen har den stora popidol och ikonen dött, visste det inte förrens nu när jag läste text tv. Inte så gammal men man undrar ju om alla operationer varit bra? Hur han än såg ut eller om han varit skyldig till brott någongång måste man ju erkänna att han var och kommer vara stor i evigheter. Han sjöng, dansade och gjorde bra låtar. Vila i frid, kan lova att många sörjer och minns honom.

Själv kom man nyss hem från stranden, Ellas bästis Agnes familj och våran var på stranden och grillade på kvällen. Nu brinner det lite i mitt skinn av all sol, jag som smörjer och smörjer. Men är brun nu:) Lite frossa kan man ta. Får ta en varm dusch, ta fram chipsen och mumsa i mig fredagsmyset:). Förresten rådde det visst grillförbud, upps men gott var det och vi eldade inte upp nåt.

Är otroligt stolt över min syster, hon är och filmar Peace and Love festivalen, läs hennes blogg http://ehuya.wordpress.com/. Jag är så stolt över min fina duktiga syster. Love u.

Jag LÄNGTAR så, ska träffa en av mina bästa närmaste vänner i morgon. Vi åker till dem och ska sova där. Saknar henne, mitt gudbarn och de andra såååå mycket. Det var länge se vi sågs nu och är så glad att det äntligen blir av. Hon betyder så mycket för mig. Jag älskar henne, tack för att du finns, att du är du och en så underbar vän. Tack Alle (Alexandra)

Natt go som vi säger här hemma. Ella har vänt på Go natt:)Go unge
Förresten idag s T åt henne att inte klättra så högt upp på en sak, då vände hon sig om, flina och sa. - Jag får det för jag är en klätterapa....jo förvisso men

Lovar att fylla på med bilder på måndag, tar lite kamerahelg
Kram

Inga kommentarer:

 
Blogg listad på Bloggtoppen.se