torsdag 31 december 2009

Gott nytt år.....årets sista dag och inlägg





För ett år sedan var hela familjen i Florida, njöt av underbara stränder, sol, värme och äventyr.
Sov när det smällde på "riktigt" kl 24:00. (T och jag somna nästan varje kväll med barnen, kunde inte ställa om våra huvuden till Usa tid:). Men på disney world hann vi med härliga fyrverkerier.
Nu sitter vi samlade igen, familjen....fast ute är det -12 grader och snö. Mysigt det också. Mannen fixar i köket (bra med en kock som man).
Det blir:
Förrätt: Hummer
Varmrätt: Oxfile och potatisgratäng
Efterrätt: Överraskning (jag är nyfiken)

Jag vill passa på att skicka många tankar och kramar till er därute. Om inte förra året var särskilt bra, önskar jag er all lycka 2010. Det är ett nytt år, med nya möjligheter och jag lovar att det kan bli bättre.
Jag är tacksam för de nya människor jag mött, nya vänner och bekantskaper. Tacksam för min familj, mina underbara barn. Önskar nästa år blir minst lika bra.

Vi får inte glömma att komma ihåg varandra!
Låt oss skåla för oss...
för männen/kvinnorna som har oss,
förlorarna som hade oss,
och de lyckliga som vill träffa oss.
Jag önskar att nästa år blir en ny start, att ni som ej har det finner ro och trygghet....och all lycka.
Tack för allt detta år, nu satsa vi på ett nytt bra år! Som ska bli det bästa hittills:)
Tack mina vänner, familj, för att ni finns och är just de ni är....JAG ÄLSKAR ER!

Nu ropas det varsågoda:) Bäst att gå.....

En stor styrkekram från mig

Inga kommentarer:

 
Blogg listad på Bloggtoppen.se