söndag 20 december 2009

Tankar

Det är fortfarande vackert ute, snö, kallt och sol emellanåt. En vit jul vore något!

Antar att det är mycket nu, till jul. Det är mycket att göra, många krav, många måsten och då är det lätt att braka ihop.
Just det har väl inte hänt men det har blivit för lite sömn. Antar att stressen utlöser minnen, tankar och ältande.
Vet egentligen inte hur tankarna gått men när jag suttit trött i soffan ett tag och ska lägga mig blir jag plötsligt pigg och tankarna flyger som bara den i mitt lilla huvud. De får sådan fart att man blir småtokig......man får panik över att man snart måste upp och så är den dåliga cirkeln igång.
När man väl somnar drömmer man eller vaknar helt off.
Då är det dags för en ny dag....

Som tur är har jag mina två älskade barn som gör mig glad mitt i allt kaos, vet e vad jag gjort utan dem. De räddar mig, de gör att jag lever och gör mig mitt i eländet lycklig. TACK!

Den ska bli lättare att få skadestånd för den som är mobbad och trakasserad på nätet. Det ska också bli enklare att skydda sina personuppgifter. Det är ett av Moderaternas mål efter nästa val. Vi får hoppas att moderaterna inte bara pratar, läs mer Här

Kram P

Inga kommentarer:

 
Blogg listad på Bloggtoppen.se