lördag 11 juli 2009

Lugnets vrå

Det blir inga djupa tankar eller funderingar idag. Jag njuter av lugnet som Öland alltid ger mig. Höll på att börja gråta när vi kom hit:)Det är en sådan trygg lugn plats för mig, hela min kropp, mitt sinne och själ släpper allt och bara kopplar av. Det känns underbart, samtidigt så känner man hur stressad, tankspridd man är annars.

Idag har vi cyklat till Gullan och fikat, vi fick inga regnmoln över oss som älskade syster fått. Ella satt bakom mig och Alma trampade på som en hamster i en bur....hehe så söt.

Erika och Niklas fick vi träffa en kortis igår kväll och eftersom jag och T fick sovmorgon i dag blev det en kortis vi sågs på fm med innan de åkte. Men alltid underbart att ses även för en snabbis. Erika och mamma var uppe först i morse för att yoga och väcka barnen för lek. Har världens bästa familj....T och jag sov djupt innan barnen kom upp och sa att det var frukost:)

Nu ska jag ut i solen och njuta av en fördrink och chips innan grillningen...hörs i morgon

Kram på er

Inga kommentarer:

 
Blogg listad på Bloggtoppen.se