tisdag 21 juli 2009

Glömsk

Jag har ännu en gång bevisat min glömska och är sååå sur. Jag glömde datorn på Öland så det blir lite dåligt med inlägg denna vecka kanske, men gör så gott jag kan. Idag är jag hos min kusin i Uddevalla och hälsar på och passar på att låna datorn. Barnen fick en sockerkick av fikat och sopar nu golvet med sina kroppar:)

Igår hade jag en tung dag, trött och irriterad. Kan bli så ibland. Tålamodet har alltid varit dåligt men efter övergreppen kan jag bli så arg fort att jag ibland blir rädd för mig själv. Då tar jag en promenad för att andas eller går undan och andas. T tog barnen och fångade krabbor igår, jag somnade. Huvudet kokade över. Vaknade utvilad iallafall Med träningsvärk sen joggingturen på Öland...pust.

Barnen sover gott och länge på västkusten, skönt för oss alla. Blev idag frukost i ett blåsigt väder men lite sol iallafall. Kanske får bli ett bad senare.

Ska även planera lite jobb till hösten, med Novahuset. Ser fram emot höstens jobb.

Skriver mer i morgon, sköt om er
Kram

Inga kommentarer:

 
Blogg listad på Bloggtoppen.se