måndag 11 januari 2010

Jag 31 år

Idag fyller jag år, jag är nu 31 år gammal.... eller ung. Beror på hur man ser det.
Jag har aldrig brytt mig om ålder, ingen åldersångest alls. Det har bara varit en siffra för mig.
Ser fram emot vad just de året kan ge. Något mamma lärt mig är att man är så gammal man gör sig. Det finns unga som beter sig som tanter och tanter som aldrig blir just tanter. De är ungdomar livet ut.

Jag känner mig ibland ung i sinnet men ibland känner jag mig helt slut.....slut och sliten som en åttioåring....minst. Men så har det hänt en del i mitt liv med, det tar på kraft och det sätter sina spår. Men det har även lärt mig mycket.

Idag blir det fika, tack för alla gratulationer jag fått via samtal och mess.

Nu ska jag njuta av mitt 31 åriga liv och de fina döttrar livet gett mig:)

Kram P

1 kommentar:

Lovisa sa...

Stort grattis till dig även om det kommer sent! Hoppas du haft en fin dag!
Kramar!

 
Blogg listad på Bloggtoppen.se