tisdag 20 oktober 2009

Nominerad till Svenska hjältar

Tack Elisabeth, min vän, som tyckte jag förtjänade denna nominering. Det betyder så mycket för mig med ditt stöd.
Blir tårögd över stödet jag har hos er runt mig, betyder att jag får ork att kämpa för detta föralltid och förhopningvis hjälpa någon därute.
Jag är lycklig för att jag har er i mitt liv och lycklig för att jag lyckats vända det hemska mot något "positivt" och kommit ur det hemska. Med offerrollen och masken begravda.
Nu kan jag njuta av livet och mina två älskade töser, ni är mitt ljus, mitt liv. Som jag sagt så många gånger tidigare är det deras leenden, deras liv som räddat mig och som gör det än.
Mamma älskar er!

"Ingen kan göra allt men alla kan göra något"

Läs mer Här

Skriver mer ikväll, ta hand om er och varandra

Kram Paulina

Inga kommentarer:

 
Blogg listad på Bloggtoppen.se