tisdag 9 mars 2010

Lillan fyra år


Skulle ville överrösa er med bilder på min söta, underbara 4 åring men ni får nöja er med ett kort när hon är 2 månader gammal. Lika underbar då:)

Idag gick Alma och jag upp, nästan i sömnen, och gjorde i ordning lite mys och paket till Ella. Vi sjöng och sen hög hon tag i paketen. Hon blev såååå glad. Pappa ted som är på jobb, ringde och sjöng. Stackarn, han hade velat vara med. Han var så ledsen.

Nu väntar kalas med släkten....igen. (i helgen firade vi av Ted och Ella också:))

Så fort det går, min lillan är 4 år (och tjatar på syskon typ varje dag sen några år tillbaka). Nyss låg jag med henne i min famn och sög till mig varje stund, varje ögonblick. Hon har blivit en sådan fin flicka och jag är så stolt.

Grattis min skatt, mamma älskar dig mest i hela världen.....o lite till. (som hon alltid säger till mig och Ted innan hon somnar).
Jag är så lyckligt lottad som har mina två fina sessor, ni gör mitt liv komplett och ni får mig alltid att inse vad som är viktigast i livet. Ni räddar mitt liv varje dag genom att bara finnas.

Ha en underbar dag i solen.....idag är mitt liv helt molnfritt:)

Kram Paulina

1 kommentar:

att flyga utan vingar sa...

Ett jätte grattis till din underbara flicka, vilken ljuvlig bild =)

Va härligt att du har en molnfri dag idag, gör mig glad när jag läser det..

Du får mig verkligen att hoppas på att jag kan komma så långt en dag...

kramar

 
Blogg listad på Bloggtoppen.se