tisdag 23 mars 2010

Att slå på den som ligger

Inte ska man slå på den som ligger?
Ett nytt bakslag i dag...tungt. Har med samma saker att göra och jag blir mer och mer besviken på myndigheterna. Skärpning!
Men som alltid reser jag mig upp, starkare!
Jag tror på mig själv numera men jobbigt att behöva kämpa för sin rätt. Att kämpa när man är svag är tufft....
Jag vet att många där ute kämpar i samma krig, trots att det inte ska behövas.
Nu blir det att planera för att få till förändringar och uppmärksammas, detta ska inte få hända i Sverige år 2010. Stå upp för de som behöver!
Blir ett bad nu, koppla av, samla krafter för att resa mig...återigen.
Efter regn kommer sol som man säger.
Solen befinner sig just nu i mina två barnrum här hemma. Mina flickor lyser upp min vardag, grå som ljus....
Mamma älskar er!

Tips!
I morgon kl 20 på svt1, uppdrag granskning. 14 åriga Linnea blev våldtagen på en skoltoalett. Men när hon anmälde övergreppet och våldtäktsmannen dömdes förlorade hon sina kompisar och vuxenvärlden vände henne ryggen.

Mina tankar går till henne.

Kram P

1 kommentar:

att flyga utan vingar sa...

Du fixar detta Paulina, många stärkande kramar till dig

 
Blogg listad på Bloggtoppen.se