måndag 21 juni 2010

Dagens citat

Du får inte förlora tron på mänskligheten. Om några droppar av oceanen är smutsiga, så blir inte hela oceanen smutsigt.

Jag tolkar det efter min historia och erfarenheter med män. Kan vara svårt o se ibland när man är mitt i allt.....man dömmer gärna fler o förlorar tron. Men det finns underbara män/killar därute, det är värt att leta vidare.....

Va i Skåne i helgen, underbar avkoppling. En mc tur, sol och trevligt sällskap. Med trevligt manligt sällskap, ett bevis på att bra män finns. Har många bra killkompisar, har träffat många bra killar i mitt liv, gift mig och varit kär....jag är glad att jag aldrig drog alla över samma kam o vågade mig ut igen.

Kram P

1 kommentar:

Sara sa...

Så fint citat - fint och sant.

Varm kram

 
Blogg listad på Bloggtoppen.se