torsdag 26 november 2009

Reklam för rapport:)

Skriver mer ikväll (om igår och tankar därifrån), drop in fika på dagis straxt:)

Jag har precis avslutat en intervju med svt, rapport. Blir spännande att se ikväll, alltid hemskt att se sig själv i bild och tal....men men är stolt över mig, den jag är och det jag gör/vill göra.
Vissa kommer säkert undra varför jag är med där, i mediavärlden, varför inte?
Bra att ämnet tas upp, det är viktigt. Ju fler som kämpar desto bättre och alla har olika vägar att gå. Klankar inte ner på andras idéer och tillvägagångssätt, så vill inte ha något annat tillbaka. Lyfts frågan och diskuteras samt leder till ändringar har jag lyckats med det jag vill. Är ju för en god sak, till er där ute som har rätt till bra "vård" och stöd. För att ni ska få det bättre än många andra jag känner. Det är ni värda!
Glöm ej att stödja Novahuset, bli medlem gratis www.novahuset.com
Fler mottagningar behövs, jag kämpar vidare för det.....på mitt (vårt) sätt.

Vill passa på att skickar en stolt kram till min fina vän Anna som är en duktig skådis men också en duktig sångerska....lyssnade nyss på hennes sånger. Berörd, du är så bra! Fick idéer nu med....ska prata med henne om dem. Anna, du är en underbar tjej och vän.

Lite nyheter från DN idag angående gårdagens dag mot våld
Fn:s internationella dag mot våld mot kvinnor, här
Mer pengar till de unga männen, läs här

Ses ikväll

Kram P

2 kommentarer:

Inka sa...

Såg dig i rapport. Vad duktig du var. Du ska vara stolt över dig själv. Kram

Paulina sa...

Tack fina vännen

Kram P

 
Blogg listad på Bloggtoppen.se