söndag 28 februari 2010

Nyklippt mot våren


Äntligen lite vår"fin", nu inväntar jag bara att all snö ska försvinna och vårsolen titta fram. Det finns inget bättre än när fåglarna börjar kvittra, skotten tittar fram och detta ljus. Man blir så glad och det är lättare att ta motgångarna. Energin fyller på en, kan jag behöva just nu. Därför var det extra skönt att sitta några timmar och bli ompysslad hos frissan idag. Så här kort hår har jag aldrig haft, men helnöjd!
Nu hoppas jag att jag inte får hela snötaket över mig. Hela huset har en ram som hänger ner nån meter från taket och släpper emellanåt. Barnen och jag undrar varje gång vad som smäller till. Bara inte taket rasar in....
Nu är OS slut med, lite tråkigt.
Har varit kul att följa och alla dessa svenska medaljer! JIPPI! GRATTIS!
Nu får vi se om barnen känner igen nya mamma:)
Kram P

3 kommentarer:

att flyga utan vingar sa...

Wow va fint det va, riktigt snyggt, du passar jätte bra i den frisyren =) Nu hoppas vi att snön försvinner snart =)
kram

Paulina sa...

Tack vad snällt:)
Ja nu hoppas jag våren kommer till oss alla med ljus och ny energi.

KRAM

marie sa...

hej
vet hur du har det.kram marie ch
http://metrobloggen.se/futura

 
Blogg listad på Bloggtoppen.se