måndag 22 februari 2010

Heja gula heja gula

HEJA GULA HEJA GULA (gula=Sverige). Så ekade det här på morgonen, lilltjejen satt framför tvn och hejade fram Sverige til en välförtjänt seger i hockey-OS. Det har gått bra i helgen, satt som på nålar när Hellner tog guld och Olsson brons.....spännande!

Nu sitter jag med frusna ben efter att ha lämnat barnen. De ska gå bara gå tre dagar denna v, sen lite ledigt med mig och morfar (bra att ha en morfar som e lärare och ledig vid lov). Nu blir det jobb här, några intensiva timmar.

Ville bara skriva att det var så härligt att komma ut i morse trots bitande kinder, solen sken och jag blev på sådant bra humör. Alla tankar jag brottades med igår och i natt var som smälta av solen. (berättar mer ikväll om tankarna som gjorde mig klarvaken och som bollades runt i mitt huvud i natt)

Ha nu en bra dag, ta en promenad i solen trots den bitande kylan. Det gör gott!

Kram P

Inga kommentarer:

 
Blogg listad på Bloggtoppen.se