fredag 3 september 2010

Drar bort över helgen....

Vi tittade på en lokal idag, tror vi tar den:) Känns så bra, nu blir det o "pimpa" den fint. Träffade även två nya volontärer och goa Carolina.
I morgon åker jag och fyra fina tjejer från Novahuset på utbildning hela helgen. Det ska bli intressant, inspirerande och mysigt.
Känns nästan som man ska på skolresa, lite spännande och känner mig ung på nytt. Som det är något man gör utan föräldrar. För min del utan barn.
Jag är inte borta ofta så blir mysigt att kunna sova en hel natt på hotellakan, äta god frukost, slippa laga mat, slippa bädda och kunna slänga en blöt handduk på golvet:). Vi ska även relaxa på kvällen, bubbel med bubbel kanske. Underbart. Det behöver vi.
Berättar allt när jag kommer hem, nu blir det familjemys innan mamma åker bort över helgen.
Tog ett varmt bad nyss, hade sån magvärk.....nu är jag trötter så blir en tidig kväll.

Ser fram emot i morgon, hoppas det blir som vi hoppas.

Ha en fin helg goa vänner.

Kram

3 kommentarer:

att flyga utan vingar sa...

Hoppas det blir så trevligt som du önskar =) många kramar

Anonym sa...

Jag hoppas din helg blev underbar och ni fick ha det så där mysigt. Låter som en skön sak att få göra. För sent att fråga om man får följa med i resväskan *blinkar*

Ha ha nej jag hoppas mysstunden med familjen också blev bra och kärleksfull!

Kramar

Paulina sa...

Det blev underbart, tack finisar

Kram

 
Blogg listad på Bloggtoppen.se