torsdag 19 augusti 2010

Politiker o polischef....som sagt de kan vara vem som helst

En moderat anklagades för att ha gjort det, nu har två socialdemokrater även gått över gränsen och köpt sex, läs här. Nu verkar politiker tänka på annat än valet....får se vem som vinner och vad de kan ändra på både innanför deras egna väggar och i Sverige.
Dessutom fanns fru och barn med i bilden här. Som jag skrev igår, de ser inte ut och är på ett visst sätt.

Samtidigt överklagar polischefen sin dom, 6,5 år, han vill frias från flera våldtäkter, misshandel och koppleri och kräver dessutom att få skadeståndet till offren och sina advokatkostnader reducerade. Se här.

Just nu blir man bara för trött på allt, blä. Men får hoppas det kan leda till något gott, att människors attityder ändras, att det kommer upp på tapeten och mer görs.
Visst kan vi få önska det iaf? Mitt i allt tragiskt.

Kan ju uppmuntra med två fulbilder på mig (o en halvnormal), tog kort för en tidning som har en intervju med mig idag och kan bara inte va normal jämnt:). Och ibland måste man liva upp
allt helvete! (för mycket underbart finns också)



Kram P

5 kommentarer:

Eviz sa...

Tihi, va söt du är :)

bloggare på icedaniel.se sa...

Du glömde de sköna fotbollslirarna Dulee Johnsson och före landlagskeepern Magnus Hedman. De är misstänka och åtalas för olaga göka.

Paulina sa...

Jag vet, det skrev jag om på facebook men glömde här:)
Ja fotbollslirare gör det tydligen också.

Erika sa...

Återigen så är fotografen jag. Du får jättegärna skriva dit det när du lägger upp såna bilder, även om de inte är de bästa kanske..hehe :)

Puss o kram

Paulina sa...

Lovar sys:)
PoK

 
Blogg listad på Bloggtoppen.se