söndag 23 maj 2010

Solstrålar

Jag går längst vattnet, träden och knopparna har slagit ut....det luktar underbart. Solen ger mig energi, värme och det blir nästan som om jag går och ler. Jag älskar våren, (sommaren) och nu är den här. Det känns lite som om allt är lättare, det mörka ligger i ide. Jag njuter, drar in dofterna, synen och lyssnar till fåglarna.
Någon frihetskänsla infinner sig, jag svävar lättare. Det som finns inom mig finns där men inte så plågsamt. Nu vänder jag det till något bra, något viktigt för andra.
Hela jag har slagit ut mina knoppar, jag skäms inte längre, känner ingen skuld. Jag visar upp hela mig, se mig, älska mig för den jag är. Hela mig!
Hoppet är en härlig känsla, inget är omöjligt....det finns inom räckhåll.

Kram på er alihopa där ute, hoppas värmen och hoppet finns hos er med...

4 kommentarer:

K sa...

Stor kram på dig, blev glad av ditt inlägg

Sara sa...

Så fantastiskt fint!

Anna sa...

Vad underbart för dig att du får känna dessa känslor, jag var nära på lika glad jag och långt borta från det mörka i helgen. Hoppas det håller i sig och tack för allt ditt arbete.

Kramar

Paulina sa...

Vad glad att det smittade av sig. Hoppas det håller i sig för er

Kram till er fina

 
Blogg listad på Bloggtoppen.se