måndag 1 november 2010

Då var vi fem i familjen

Trodde aldrig jag skulle köpa en Paris Hilton hund, har alltid velat ha stora hundar. Men detta var det bästa vi gjort på länge. Så liten, så söt och go. Kelig och busig när den inte sover. Som en liten bebis sover den ca 8 tim/dag. Den gillar inte o va ute men försöker vänja den lite allt eftersom. Vill ju att den blir rumsren:) Barnen är överlyckliga över deras Spike:). Och jag har fått en liten bebis till.
Nu jagar den sin svans här. Så go.
Jag hade en hund som hette Spike.....
....den hunden gjorde mig alltid glad

Vår reselåt med Ulf Lundell, Spike







När jag kom ur duschen ville den kela, sååå gooooo!

Ikväll är det volontärutbildning igen, ska bli kul. Novahuset

Kram Paulina

4 kommentarer:

Boman sa...

Äh, den där Hilton har förstört ryktet för alla chivovvar och blondiner, sägen min vän med två små. De är smarta hundar som klarar mycket, Gå på hundkurs, lär den allt en rottis kan lära sig, så har du en perfekt vakthund i fickstorlek.

Paulina sa...

Tack,han tror redan han är större än han är....och så go:)Har med läst att de är oerhört smarta, blir träning nu.
/Paulina

Anna sa...

så sööööt! e d en 0,5l flaska som ligger bredvid?? den ser ju enorm ut om man jämför m spike:P
kramar

Paulina sa...

Japp en liten 0,5 l flaska bredvid, han e så liten....får plats i handen:)
Kram

 
Blogg listad på Bloggtoppen.se