torsdag 23 december 2010

En ny fin jul och ett nytt år....

Jag ser fram emot morgondagen, se mina barns tindrande ögon, krama dem och njuta av nuet. Att få umgås med min underbara familj, mina föräldrar och systrar betyder allt för mig. Jag är lyckligt lottad.

Förresten ett tips: Vet ni inte vad ni ska ge i julklapp? Ge då något viktigt, ett medlemsskap i Novahuset. För 150 kr kan DU göra mycket.
Gå in här, du kan även bli stödmedlem gratis där.

Jag önskar något stort i julklapp, att ingen ska behöva vara ensam, att de ska få känna lycka o kärlek, att alla har mat och tak över huvudet. Jag önskar orättvisor i världen inte fanns.
Något jag lovar er är att fortsätta kämpa för Novahuset och vårat jobb även nästa år och även bidra andra viktiga organisationer. Tillsammans gör vi mycket!

Det är många i mina tankar idag, många jag har kontakt med och många tysta själar. Jag sänder min kärlek, mitt hopp och tro till er. Styrkekramar

Ta hand om er själva och varandra, för det är den bästa klapp ni kan ge!

NI ÄR VÄRDEFULLA!

God Jul Kramar Paulina

2 kommentarer:

att flyga utan vingar sa...

Hoppas du haft en riktigt härlig jul och att nyåret blir detsamma..
Lyssnade precis på intervjun du gjorde för musikhjälpen.
Det var otroligt starkt gjort.
Du är verkligen helt fantastisk!!
Vilken enorm kraft du sänder ut..
Många många kramar till fina dig

Caroline Engvall sa...

Jag försökte gå in på länken där man kan bli medlem, men den funkade inte. Vill gärna bli medlem. Länka gärna igen och hojta till när det funkar. :-)

 
Blogg listad på Bloggtoppen.se