måndag 16 april 2012

Våra drömmar

Jag är en drömmare och jag tror. Hela mitt liv har ja drömt om den rätta,familjen o lycka. En familj lik mina föräldrars. Ibland har drömmarna stoppat mig för att njuta av det som var men många gånger har drömmarna o min tro på dem.hjälpt mig.
Jag tror det finns någon för oss alla,det kan även finnas flera om man känner att det är rätt. För mig har det funnits mångasom varit rätt just för stunden då. Jag har träffat många fantastiska män som förr mig betytt mkt o just då var de rätt o bäst för mig. Drömmen om den rätta har dock funnits ändå,att när vi möts märks det,det känns och vi behöver aldrig mer undra. Det ter sig så naturligt.
Det har hänt mig,det som en del skrattat bort för de inte trott på de. Jag släppte aldrig min känsla,min.dröm o mitt drömmande.
Det känns underbart när allt känns så vackert,så rätt. Som jag hittat hem.
När jag mötte Jim var jag redo att möta den rätta och var nog därför hans ord om kärnfamiljen gav mig såna skuld o skamkänslor när vi brutit. Visste att det var rätt men min dröm kärnfamiljen var så stark o jag var så rädd att min dotter skulle vända allt emot mig. Vilket jag visste inte stämde men hans ord var just då sanningen. Hans onda sanning.

Idag vet jag att jag klarar mig med mina barn och de har de bra men att även dela det med någon är underbart. Måste tacka alla fina ex,fina killvänner o min far. Hade jag ej er hade den enklaste vägen efter Jim varit att hata alla män o inte lita på nån igen. Men ni fick mig tro o min dröm kunde han aldrig ta ifrån mig.

Jag har hört att jag lever i en dröm,att det aldrig är som på film. Men just nu är jag där,i filmen o i drömmen. Kan titta i hans ögon och bara känna lugn o värme. Kan inte tänka mig ett liv utan denna och det var bara rätt direkt. Detta öde....jag ler o samtidigt tittar solen fram. Vilket tecken:-)
P
Trots allt hemskt tänker jag kämpa på och njuta av min familj och detta tillfälle. Man måste njuta av varje stund av lycka. När man väl hittar rätt är det bästa man kan göra att följa hjärtat och ta vara på tillfället.
Jag önskar er all lycka!

Kram

5 kommentarer:

attflygautanvingar sa...

Finaste du, du är så otroligt stark!!! många kramar och tankar till dig..

Paulina sa...

Tack fina
Styrkekram

Anonym sa...

Det blir inte alltid som man tänkt sig :-)

Paulina sa...

Nej absolut inte och det kan bli till det bättre med:)

Anonym sa...

Japp. Den som gapar efter mycket....

 
Blogg listad på Bloggtoppen.se