fredag 28 januari 2011

Tillbaka

Ursäkta att det inte blivit så mycket inlägg på sistone, mycket med Novahuset samtidigt som mina två underbara döttrar behöver mig (och jag dem).
Jag kämpar fortfarande för er därute och känns som det går framåt med kontakter, fler volontärer och finansiering.

På sista tiden har jag inte tänkt så mycket på det som hänt utan blickar mest framåt. Det känns skönt. Kanske ett nytt kapitel.
Jag lär mig fortfarande att be om hjälp och att inte ta på mig för mycket samt att tillåta mina "dåliga" dagar att komma.
Det är svårt att hejda mig ibland, jag vill så mycket men ingen har kraften att själv göra allt. Men mycket kan man ändå göra. Känns overkligt hur långt vi ändå kommit på de två åren vi funnits, har hänt så otroligt mycket.

Idag känner jag mig stolt över det vi gör, stolt över alla som vänder sig till oss på Novahuset och stolt över de som engagerar sig i vårt arbete.
Ni är alla unika och värdefulla!

Ni som inte blivit medlemmar på Novahuset bli det, man måste förnya det varje år. www.novahuset.com
Du kan välja att vara stödmedlem eller medlem. Stödmedlem är gratis och medlem kostar 150 kr/år då får du ta del av utbildningar, konferanser och engagera dig mer fysiskt i Novahuset.
Ert stöd betyder så enormt mycket. Alla kan vi göra någonting.

Ska försöka att skriva snart igen och inte dröja.
Men finns alltid här om det är något....försvinner inte:)

Trevlig helg

Kram P

2 kommentarer:

Linda sa...

Kram på dej gumman.

Linda

Paulina sa...

Kram på dig med fin

 
Blogg listad på Bloggtoppen.se